Meer dan 95% van de beslissingen die mensen nemen, nemen ze onbewust. Wil jij als ZZP’er het verschil maken op je website, in je marketing, in je offerte? Pas dan bewezen neuromarketingtechnieken toe. Zowel verbaal, als in taal. Er zijn in Nederland 1,2 miljoen ZZP’ers (bron: cbs). Een standaard website, met standaard foto’s, standaardteksten en een nietszeggende video of LinkedIn profiel gaan je niet helpen.
Ontdek hoe je morgen met neuromarketing en slimme copy als ZZP’er direct meer impact kunt maken. Iedereen kan dit leren, het is geen rocketscience.
Over Martin van Kranenburg
Martin van Kranenburg is de winnaar van de FOTY awards 2022. Martin is auteur van het populaire boek Schrijven voor het Brein én initiatiefnemer van de gelijknamige e-learning. Hier leren marketing teams, ZZP’ers en communicatieprofessionals conversiegerichte teksten te schrijven, om hun website en online marketing winstgevender te maken. Martin staat bekend om zijn energieke, enthousiaste, praktische en deskundige presentaties. Dus kom naar de Dag van de ZZP’er en mis het niet.