Hoe kun jij als zzp’er de 7 wetenschappelijk onderzochte beïnvloedingsprincipes van Cialdini inzetten op LinkedIn om je doelgroep te overtuigen? Hoe zorg je ervoor dat jouw potentiële klant sneller “ja” zegt tegen je aanbod of diensten?
Een keynote vol met inspiratie én lekker praktisch en concreet.
Over Marjolein Bongers
Van succesvol overtuigen op LinkedIn tot social selling en personal branding: Marjolein heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot een van de bekendste en geliefde sprekers op deze thema’s. Met haar boek ‘LinkedIn Power’ domineerde ze maanden de bestsellerlijst en inmiddels is het boek aan de 9e druk toe. Ook deelt ze haar kennis regelmatig op Frankwatching en tijdens trainingen in het bedrijfsleven, van MKB tot multinationals. Inmiddels bestaat haar bedrijf House of Social media 13 jaar en heeft ze meer dan 5000 bedrijven en professionals succesvol op weg geholpen met LinkedIn. Denk hierbij onder meer aan namen als RTL, Porsche, Mercedes-Benz, Schiphol Group, Raad van State, The Walt Disney Company, Canon Nederland, Odido, Johnson & Johnson en Radboud Universiteit.
Marjolein is tevens beïnvloedingspsychologe en Cerfitied Cialdini Professional. Ze vertaalt deze (wetenschappelijke onderzochte) kennis heel praktisch en concreet naar de inzet op LinkedIn.
Marjolein is officieel ambassadeur van LinkedIn Benelux.